Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Ένα γλυκό χαμόγελο έσβησε για πάντα.....

«Τι κάνεις Ρούλα; Καλά είσαι;».
«Καλά είμαι Μήτσο μου, εσύ;».
«Καλά είμαι.... Ο Γιώργος τι κάνει; Στη Δράμα είναι, ναι;».
«Ναι, Δημήτρη. Στη Δράμα είναι.»
«Στη δουλειά είναι, ε;».
«Όχι, Δημήτρη μου, στο σπίτι.».
«Ήταν κουρασμένος και δεν ήρθε στο χωριό, ε;».
«Ναι. Κοιμάται τώρα.»
«Η μάνα σ’ στην Αθήνα τι κάνει;».
«Καλά είναι Μήτσο μου.».
«Θα ’ρθει για Χριστούγεννα, ε;».
«Ναι Μήτσο μου, θα ’ρθει.».
«Ο αδερφός σ’ τι κάνει; Θα παίξει τον αστυνομικό πάλι στην τηλεόραση;».
«Καλά είναι Δημήτρη μου κι αυτός. Όχι δεν θα παίξει ξανά στην τηλεόραση..... για μια φορά ήταν......».
«Αααα.... ξέρεις που ήμουν εγώ σήμερα;».
«Όχι Μήτσο μου.... δεν ξέρω.....».
«Να, πάνω στο βουνό ήμουν. Εκεί κοντά στον Άγιο Γιώργη και μάζευα κάστανα και ξέρεις ποιος άλλος ήταν εκεί;».
«Όχι, Δημήτρη δεν ξέρω......».
« Ήταν ο τάδε και μάζευε κάστανα και ο δείνα που έκοβε ξύλα και ξέρεις πήγα με τα πόδια και πιο ψηλά.....».
«Καλά βρε Μήτσο και δεν κουράστηκες που ανέβηκες εκεί πάνω;».
«Όχι, δεν κουράστηκα. Και πιο μακριά μπορώ να πάω.».
«Έμαθες τα νέα Ρούλα, σήμερα;».
«Όχι Μήτσο μου.... δεν τα έμαθα......».
«Να, στο βουνό σήμερα, ο Δημήτρης έδεσε μια θηλιά στο λαιμό του ..... και δεν  θα τον ξανά δεις......».
«Τι λες Δημήτρη μου; Γιατί να θέλει να κάνει κάτι τέτοιο ο Δημήτρης; Γιατί να μη θέλει να τον ξανά δω; Γιατί;;;;;; Πες μου Δημήτρη μου, γιατί;;;;;;;;»
Σιωπή....... 
«Δημήτρη.... πες μου σε παρακαλώ..... ».
Τίποτα..... ξανά σιωπή....
«Δεν μου μιλάς, αγόρι μου και με πληγώνεις..... Αλλά αυτό που με πληγώνει πιο πολύ, είναι που δεν μου το είπες νωρίτερα.......Ίσως να τον προλάβαινα...... Αλλά ποτέ, ξέρω..... ποτέ δεν θα μου το ’λεγε..... Όχι! Ο Μήτσος δεν έλεγε ποτέ τι τον βασάνιζε. Μόνο χαμογελούσε. Αυτό ήξερε να κάνει καλά...... και δεν κράταγε και κακία..... σε κανέναν. Ότι κι αν του ’καναν..... πάντα χαμογελούσε...... Ο Δημήτρης ήταν το παιδί με το χαμόγελο, που όπου τον καλούσαν πήγαινε να βοηθήσει....... Να μαζέψει σανό, να κουβαλήσει ξύλα....... Όργωνε όλο το χωριό με τα πόδια και ο κόσμος τον αγαπούσε...... και τον πείραζε.... καλοπροαίρετα, γιατί ο Μήτσος δεν παρεξηγιόταν ποτέ..... Ήξερε και το βουνό καλά..... όλα τα μονοπάτια και τα περάσματα..... Ήξερε ότι σε εκείνο το μέρος, θα ήταν μόνος ...... Δύσκολα θα τον έβλεπαν για να τον σταματήσουν, γιατί όλοι ήταν μαζεμένοι στην Παναγιά την Καστανούσα..... για να γιορτάσουν τα κάστανα και την αρχή του χειμώνα....... Ήξερε, επίσης, ότι εκεί δεν θα τον έβρισκαν αμέσως....... θα χρειάζονταν δυο μέρες...... η αστυνομία, η πυροσβεστική, ο ορειβατικός σύλλογος , ο ποδηλατικός σύλλογος...... και όλο το χωριό για να τον ανακαλύψουν........ ».
.......
Δεν ξέρω, αγόρι μου, τι ήταν αυτό που μαύρισε τόσο, την αθώα σου ψυχούλα, για να κάνεις κάτι τόσο σκληρό στον εαυτό σου..... αλλά αυτό που ξέρω, είναι ότι δεν θα σε ξεχάσω ποτέ!!!! 
Θα μου λείψεις Μήτσο μου! Θα μου λείψει το χαμόγελό σου, οι ερωτήσεις σου, η περιέργειά σου ..... η παρουσία σου.......  Μέσα στο μυαλό μου, θα είσαι πάντα η χαρά της ζωής, άσχετα με τον τρόπο που διάλεξες να βάλεις τέρμα, στη δική σου ζωή!!!!! Ο Θεός, είμαι σίγουρη ότι κράτησε μια θέση για σένα στον Παράδεισο κι ας λέει η θρησκεία μας το αντίθετο για τους αυτόχειρες.........  Εσύ ήσουν πάντα ένα γλυκό, αθώο αγγελούδι, για όλους μας!!!!!!!!!!!!!
Καλό ταξίδι, αγόρι μου!!!!!!!!!!!! 

16 σχόλια:

  1. Σταυρούλα μου. Είμαι κυριολεκτικά συγκλονισμένος! Δεν μπορώ ούτε φράση να φτιάξω. Τι να πω θεέ μου!
    Πόσο λυπάμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστόφορε,
      ο Δημήτρης ήταν ένα ιδιαίτερο παιδί. Αυτό που συγκλονίζει περισσότερο από όλα είναι ότι ποτέ μα ποτέ, δεν είχε δείξει να έχει τέτοιες τάσεις.... Ήταν πάντα χαμογελαστός, πάντα χαρούμενος...... Πόσο λάθος είχαμε όλοι..... Ούτε οι δάσκαλοί του ούτε ο γιατρός του..... κατάλαβαν..... τι πόνο μπορεί να κουβαλούσε στην ψυχούλα του.....
      Σήμερα που παίχτηκε η τελευταία πράξη του δράματος ήταμασταν εκεί για να του συμπαρασταθούμε....... Δεν είναι ειρωνία αυτό;;;;;;;;
      Καλό βράδυ! Την αγάπη μου!!!!!

      Διαγραφή
  2. Συγκλονιστικό!
    Κρίμα τα νειάτα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρίμα στο παληκάρι !!
    Για όποιο λόγο και να το έκανε, φοβερή κατάληξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Gip,
      μα δεν μπορούσε κανείς να φανταστεί ότι θα έκανε κάτι τέτοιο.... Ποιο γελαστό άνθρωπο δεν έχω δει στη ζωή μου. Το ότι ήταν ιδιαίτερος, τον έκανε ακόμη πιο αγαπητό στον κόσμο. Όλοι τον αγαπούσαμε...... Βέβαια, υπήρχαν και οι κακεντρεχείς..... αλλά δεν έδειχνε να τον πειράζει ...... Λάθος..... Τώρα που είναι πολύ αργά πια το καταλάβαμε.....
      Την καλησπέρα μου και σε σένα και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  4. ειναι φοβερο έτσι? νομιζω οτι αμα λεμε συχνοτερα το σαγαπω φιλε δε θα το κανουν αυτο οι ανθρωποι , κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσωτε,
      τώρα αυτό που λες, μου ακούγετε πολύ λογικό..... Αλλά όσο ζούσε, ποιος άραγε του το ’πε ποτέ;;;;;;
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Σταυρούλα μου,
    οι κακεντρεχείς μπορεί να πλήγωσαν ανεπανόρθωτα την ψυχούλα του...ίσως βέβαια και η άδικη και άνιση ζωή...ίσως που έβλεπε τους άλλους να έχουν την ανεξαρτησία που ποτέ δεν θα είχε αυτός....αυτός ο ιδιαίτερος....αυτός ο αδικημένος...ναι ...πάντα έτσι είναι...η κοινωνία μας...απάνθρωπη και βολεμένη....
    Το πως ένιωθε αυτό τό το παιδί...κανείς μας ας μην νιώσει....είναι η πίκρα μεγάλη......
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έφη, γλυκιά μου,
    έτσι ακριβώς είναι...... Ποτέ δεν έλεγε όχι σε κανένα.... ότι και αν τον έβαζαν να κάνει...... Μια φορά του έδωσαν δύο δίλιτρα αναψυκτικό να τα πιεί μονορούφι..... Αφού δεν το έστειλαν το παιδί τότε......
    Τι να πω;;;;;
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!! Την καλησπέρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κρίμα...πολύ κρίμα...δε μου έχουν μείνει λόγια...καλό του ταξίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Leviathan,
    άστα.....
    Την καλησπέρα μου!!!! Φιλιά γείτονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ¸.•°✿⊱╮
    °✿ Olá, amiga!
    Agora, dele só ficarão as boas lembranças.
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.°✿
    ♫•*¨*•.¸¸✿✿¸¸.•*¨*•♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hello,Magia da Ines,
    I am glad you came to my blog!!!!
    Have a nice week!!!!!
    Greetings from Greece!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......