Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Βρήκα ευκαιρία να το ρίξω λίγο έξω!!!!!

Δεν σε ξέχασα φιλενάδα! Υποσχέθηκα ότι θα παίξω και θα το κάνω. Βέβαια..... πέρασε πολύς καιρός.... αλλά νομίζω ότι δεν σε πειράζει που το κάνω τώρα, ε;
Για να καταλάβετε οι υπόλοιποι.... η Zoyzoy ή armenaki πριν μερικούς αιώνες, με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι ερωτήσεων, αλλά επειδή εγώ ήμουν ήδη στη μέση του τελευταίου διηγήματος, δεν κατάφερα να παίξω τότε. Θα το κάνω, σε αυτή την ανάρτηση. Είμαι σίγουρη ότι το έχετε ήδη παίξει γι’ αυτό, θα βάλω κι εγώ, μετά τις ερωτήσεις της φιλενάδας μου,  τις δικές μου και όποιος θέλει ας τις απαντήσει, εντάξει;
Είναι, επίσης, ευκαιρία να παίξω και το παιχνίδι του 
Στέφανου Ανδρουλιδάκη που μιλά για την νοσταλγία. Να γράψω, δηλαδή, ένα δικό μου απόφθεγμα  και ένα σχετικό τραγούδι...... Μετά, να βάλω μερικούς από εσάς να κάνετε το ίδιο. 
 Πάμε λοιπόν..... 
1. Τι ζώδιο είσαι; (αν γνωρίζεις ωροσκόπο και θέση Σελήνης ακόμη καλύτερα.) 
Είμαι το καλύτερο ζώδιο σε όλο το ζωδιακό κύκλο! Είμαι ψυχωτική με την τάξη και την καθαριότητα. Είμαι τελειομανής..... Μουρμουρίζω πολύ.  Γκρινιάζω.... λίγο λιγότερο από ότι μουρμουρίζω. Έχω άποψη για τα πάντα. Ναι! Το βρήκατε!!!! Είμαι Παρθένος..... με ωροσκόπο Παρθένο....... Διπλή δηλαδή, έτσι, για να βασανίζω κόσμο..... και έχω Σελήνη στον Κριό....... Τώρα, αυτό ειδικά, δεν ξέρω τι σημαίνει..... αλλά μάλλον για καλό.... δεν είναι....... σας το λέω σίγουρα!!!!
2. Τι σε ηρεμεί; 
Η απόλυτη αλήθεια, σε αυτή την ερώτηση είναι ότι, τίποτα δεν μπορεί να καταφέρει να με ηρεμήσει, τόσο όσο πρέπει, για να νιώσω κι εγώ, βρε αδερφέ, λίγη ανακούφιση.  Αυτός ο ξεδιάντροπος ο θυροειδής μου, αποφάσισε ότι, δεν του αρέσει να κάνει τη δουλειά του όπως παλιά -τον κούρασα λέει- με αποτέλεσμα, οι ορμόνες μου να είναι σε μόνιμο μπάχαλο...... (Τι;  Ο Γιώργος;;;;;;  Ήρωας!!!!).
3. Τι μουσική αγαπάς; 
Την Rock. Ταιριάζει στον χαρακτήρα μου και την ιδιοσυγκρασία μου. Εδώ, έχω πει παλιότερα πιο πολλά. Δεν θα σας κουράσω άλλο......
4. Τι προτιμάς βουνό ή θάλασσα;  
Καλά; Τόση ώρα δεν καταλάβατε, τίποτα; Τσάμπα γράφω τόσα κατεβατά; Άμα μπορούσα να τα ξεχωρίσω, θα ήμουν ευτυχισμένη...... Θέλω ένα βουνό..... μέσα στη θάλασσα. Πολλά ζητάω;;;;;
5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό;
 Σε αυτή την ερώτηση θα απαντούσα ευχαρίστως, αν ήταν αλλιώς: Ποιο είναι το φαγητό που δεν σου αρέσει......... Αιώνες προσπαθώ να κόψω τις κακές συνήθειες....... αλλά μάταια.....
6. Ποιος είναι ο χειρότερος εφιάλτης σου;
Να είμαι μόνη, άρρωστη, σε ένα νοσοκομείο και να με μισεί η αποκλειστική........ (χαχαχαχα.... σας θυμίζει κάτι;).
7. Γράψε ένα τρελό σου όνειρο.
Να κερδίσω στο τζόκερ καμιά δύο εκατομμύρια ευρώ. Θα βάλω δικηγόρο να μοιράσει τα μισά στους αγαπημένους μου ανθρώπους, χωρίς να ξέρουν ότι είμαι εγώ από πίσω και με τα υπόλοιπα, θα κάνω μερικά πράγματα που αρέσουν σε μένα, χωρίς όμως να κινήσω τις υποψίες.....
8. Είσαι αισιόδοξος/η για το μέλλον;
χαχαχαχαχα..... ξέρω κι εγώ ένα με τον Τοτό! Να το πω; Χωρίς πλάκα; Όχι ιδιαίτερα! Όταν γίνεται κάτι, πάντα την καταστροφή θα μελετήσω πρώτα και μετά θα σκεφτώ αν μπορεί να υπάρχει φως στο τούνελ. Θα το σκεφτώ όμως...... Δεν μετράει;;;;;;
9. Είσαι ευχαριστημένος/η με την δουλειά που κάνεις;
Ευτυχώς, για μένα, κάνω αυτό που μου αρέσει και αγαπώ πολύ........ αλλά λεφτά δεν βγάζω......... σνιφ...... Δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτή τη ζωή...... δυστυχώς.
10. Τι θα άλλαζες, αν μπορούσες, στη ζωή σου;
Δεν νομίζω ότι θα ήθελα να αλλάξω κάτι...... Είμαι ευτυχισμένη, άσχετα που οικονομικά είμαι πάτος. Δεν είναι το χρήμα, το παν στη ζωή...... Έχω αυτά που θέλω, εκτός από τον πατέρα μου, που έφυγε πολύ γρήγορα και απότομα. Δεν πρόλαβα καν να το συνειδητοποιήσω......
11. Τι σε κάνει να συνεχίζεις το blogging;
Για μένα, προσωπικά, το blogging είναι τρόπος έκφρασης. Μπορώ να πω αυτά που έχω μέσα στο κεφάλι μου, είτε καλά είτε άσχημα και να βρω ανταπόκριση. Να βρω ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τον άνθρωπο. Να επιλέξω ή να με επιλέξουν χωρίς αυτό να γίνεται αναγκαστικά. Να μάθω πράγματα που κρύβει η τηλεόραση και οι μεγαλοδημοσιογράφοι. Να δω τον τόπο κάποιων ανθρώπων μέσα από τα δικά τους τα μάτια. Να διαβάσω διηγήματα, ποιήματα, από άλλους που γράφουν, γιατί τους αρέσει να το κάνουν και δεν έχουν την δυνατότητα να τα εκδώσουν. Και το πιο σημαντικό από όλα, είναι η στήριξη και η βοήθεια που έχω για το δικό μου το blog, από όλους αυτούς τους ανθρώπους, που χωρίς να με ξέρουν, με κάνουν να νιώθω τόσο, μα τόσο ευτυχισμένη που κάνω αυτό που, πραγματικά, αγαπώ!!!!


Τώρα θα βάλω τις δικές μου ερωτήσεις.....
  • Αν δεν ήσουν από αυτόν εδώ τον πλανήτη, από ποιον θα ήθελες να είσαι και πως φαντάζεσαι ότι θα ήσουν;
  • Τι προτιμάς αυτοκίνητο ή μηχανή;
  • Τι θα ήθελες να είσαι στην επόμενη ζωή σου;
  • Γάμος ή συμβίωση;
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου μέρος;
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζώο;
  • Τι είναι αυτό που σε κάνει να νιώθεις άβολα;
  • Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη στιγμή της, μέχρι τώρα, ζωής σου;
  • Ποια είναι η αγαπημένη σου εποχή;
  • Τι σου αρέσει να κάνεις, όταν έχεις χρόνο στη διάθεσή σου, μόνο για σένα;
  • Πόσα απίδια πιάνει ο σάκος;;;; (πλάκα κάνω..... απλά στέρεψα από ερωτήσεις.....).
Αν θέλετε και δεν έχετε παίξει, θα χαρώ πολύ να το κάνετε!!!!

Τώρα θα συνεχίσω με το άλλο κομμάτι.
Νοσταλγία. 
Όταν όλα στη ζωή σου είναι διαφορετικά απ’ ότι τα φαντάστηκες τότε νοσταλγείς τις παλιές  καλές εποχές, ενώ όταν όλα βαίνουν καλώς...... ξεχνάς πως έφτασες εκεί που είσαι......  Σταυρούλα Ζέρβα.

Και το τραγούδι που με αντιπροσωπεύει στην προκειμένη περίπτωση είναι το Summer of '69 του Bryan Adams. 




Εγώ έπαιξα, τώρα είναι η σειρά σας! 


Ο Στέφανος μου ζήτησε να βάλω κάποιους από εσάς να παίξετε το παιχνίδι του κι εγώ δεν ήθελα να του χαλάσω το χατίρι.

14 σχόλια:

  1. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΟΥ,
    ΜΑΘΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ....
    ΩΣΤΕ ΕΤΣΙ Ε; ΘΕΣ ΕΝΑ ΒΟΥΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ!!!!!!
    ΤΡΟΠΙΚΑ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΕΞΩΤΙΚΑ ΤΟΠΙΑ!!!!!!
    Α! ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ!
    ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΤΤΟ Ε; ΒΡΕ ΤΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ...ΑΠΟ ΦΕΡΡΑΡΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ...Ε ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΠΕΝΤΛΕΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΟΛΥ!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΑΣ ΒΟΛΕΥΤΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.....ΑΧ ΒΑΧ!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έφη,
    άσε άσε.... πολύ θα ήθελα να είμαι σε μια παραλία, σε εξωτικό νησί κάτω από ένα φοίνικα και πίσω μου ένα βουνό να βγάζει λάβα......
    Φυσικά κι ένα ταξίδι σε άλλο γαλαξία δεν θα με χάλαγε.... θα ήθελα να δω τα μούτρα ενός εξωγήινου.... Ωραίο αυτοκίνητο διάλεξες!!!! Μόλις κερδίσω θα σου στείλω ένα πακεταρισμένο να το έχεις να κάνεις τις βόλτες σου!!!! χαχαχαχαχα!!!!
    Ξέρεις, ούτε εδώ που είμαι το τρελάδικο δεν είναι μακριά. Μάλιστα κάθε μέρα περνάω από έξω.....
    Έχω πει στον Γιώργο, όταν θα είμαι πια εκεί(γιατί μάλλον δεν θα το γλιτώσω) να περνάει που και που να μου φέρνει κανένα πακέτο τσιγάρα..... Ξέρεις οι «τρελοί» καπνίζουν ασύστολα.... χαχαχαχαχα!!!!
    Την καλημέρα μου και την αγάπη μου!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕ ΣΥ ΤΟ ΔΑΦΝΙ ΕΔΩ ΤΟ ΨΙΛΟΦΤΙΑΞΑΝΕ. ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΟ ΚΗΠΟ...ΞΕΡΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΥΙΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕ;
      ΕΞΩ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑΛΕΣ....ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ...ΘΑ ΚΟΙΜΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΞΥΠΝΟΥΣΑ ΟΠΟΤΕ ΗΘΕΛΑ...ΤΡΕΛΛΗ ΘΑ ΗΜΟΥΝ...ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΑΞΗΓΟΥΣΕ....ΤΣΙΓΑΡΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΕΣ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ....
      ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚΟΤΡΕΛΛΑΔΙΚΟ; ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ; ΘΑ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΦΙΝΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Έφη,
      την σήμερον ημέραν αν δεν έχεις τρέλα μέσα στο κεφάλι σου, δεν την βγάζεις καθαρή.
      Πάντως, αν το έφτιαξαν το Δαφνί, ευχαρίστως έρχομαι να κάνουμε παρέα.... Εξάλλου, ακόμη τα δικαιώματά μου στην Αθήνα είναι. Έξω ντέρτια και καημοί μετά, που λέει και το τραγούδι!!!!!
      Εσύ θα ζωγραφίζεις και εγώ θα γράψω ανενόχλητη το βιβλίο που ποτέ δεν θα τελειώσει....στις συνθήκες που ζω τώρα......χαχαχαχα!!!!
      Δεν είναι άσχημη η ιδέα του μπλογκοτρελάδικου..... Αρχίζω και την σκέφτομαι σοβαρά!χαχαχαχα!!!!
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  3. Ωστε Σελήνη στον Κριό και πάθος με την τάξη και την καθαριότητα σαν Παρθένος.
    Κοίτα το σίγουρο είναι ότι θα έχεις εκπαιδεύσει και τον συμβίο σου σ'αυτήν την κατάσταση.
    Τώρα για τη Σελήνη πάρε λίγο μάτι!
    Σελήνη στο κριό
    Δεν θεωρείται καλή θέση γιατί αντιτίθεται στα φυσικά χαρακτηριστικά της σελήνης .Είναι κόντρα ρόλος θα λέγαμε η φιλοξενία της σελήνης σε αυτό το ζώδιο. Παρόλα αυτά η σελήνη εδώ αυξάνει την επιθυμία της για ανεξαρτησία και κάνει το άτομο να έχει λιγότερες αναστολές ,δίνει επιδιώξεις αυτοδυναμίας ,κάνει το άτομο πρωτοποριακό , πολύ παρατηρητικό και οξυδερκές . Ελαττώνει την αίσθηση του κινδύνου ,κάνει το άτομο άφοβο και ριψοκίνδυνο. Φέρνει βιαστικούς γάμους και αρραβώνες σε νεαρή ηλικία και ωθεί το άτομο στη δημιουργία δικής του οικογένειας ή στην απομάκρυνσή του από την οικογενειακή εστία από πολύ νωρίς . Ευερέθιστος χαρακτήρας , με βιαστική ομιλία και δράση , επιθυμία επιβολής απόψεων και συναισθημάτων . Θα πρέπει να καλλιεργηθεί η υπομονή ,η ανεκτικότητα και η εμβάθυνση. Δίνει φιλοδοξία , μεγάλες και πολλές αλλαγές στη ζωή του ατόμου. Τα άτομα με αυτή τη σελήνη είναι καλοί οδηγοί ,και μπορούν να ηγηθούν καταστάσεων. Μεγάλη αυτοπεποίθηση ,ανησυχία και ζωηρότητα. Κάνει το άτομο να φαίνεται και δίνει μια παρουσία που δεν περνά απαρατήρητη. Βοηθά το άτομο να εκφράζει τα συναισθήματά του μα παράλληλα αν χρειαστεί θα δυσκολευτεί να τα αποκρύψει .Πείσμα , μαχητικότητα. Δείχνει μια πολύ ενεργητική και δραστήρια μητέρα που έχει ως σκοπό την ανάπτυξη της τόλμης και του θάρρους στο παιδί.

    Χάρηκα που έπαιξες στο παιχνίδι όπως και να'χει γνωριζόμαστε περισσότερο μ'αυτά.
    Πάντως τους ίδιους λόγους έχουμε και συνεχίζουμε το blogging!

    Εγώ εύχομαι σύντομα να πιάσεις το τζόκερ και να εκπληρώσεις το τρελό σου όνειρο!!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Zoyzoy,
      φιλενάδα..... είσαι 100% μέσα σε ότι έγραψες..... Απίστευτο!!!! Δεν στο ’πα εγώ ότι η σελήνη στον κριό για καλό Δεν είναι;;;;;; Αλλά με χαρτογράφησες, τόσο καλά που μου ’ρθε ένα κάτι..... ντουβρουντζάς να το πω; Λιποθυμία να το πω;;;;
      Σε όλα όμως;;;;;;
      Να σου πω από... την άλλη μου άρεσε! Όντως δεν φοβάμαι εύκολα....
      Να σου πω και το άλλο να γελάσεις! Ο παρθένος έχει αναστολές και ταμπού...... ξέρεις πόσες φορές αναρωτήθηκα τι σκατά παρθένος είμαι;;;;;; χαχαχαχαχα!!!!!
      Μακάρι να το κέρδιζα αυτό το τζόκερ...... αλλά ξέρεις, πιστεύω ότι δεν το κερδίζω, γιατί θέλω να βοηθήσω κι άλλους.... Τα άτιμα τα λεφτά μόνο στα λεφτά πάνε......
      Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου!!!! Φιλιά πολλά πολλά από την βροχερή Δράμα!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΑ ΒΡΕ, Η ΖΟΥΖΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΣ;
      Α! ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ!
      ΠΩΠΩ! ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΚΑΛΑ ΒΛΕΠΩ!!!!!!!!!
      ΑΝΤΕ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Έφη,
      κι εγώ δεν ήξερα.... Είδες τι μου έκανε η θαλασσινή;;;;; Με έστειλε αδιάβαστη!!!!
      Φιλιά πολλά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο αυτό που έγραψες για τη νοσταλγία και το τραγούδι επίσης ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Και τα δικά σου ήταν επίσης αξιοσημείωτα!!!!! Όλη η ανάρτηση που έκανες, βασικά!

      Διαγραφή
  5. Αν θες, δεν είναι υποχρεωτικό, κάλεσε άλλους 10 ή 5 μπλόγκερ να παίξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέφανε,
      να σου πω... Επειδή ξεκίνησα με το πρώτο παιχνίδι που το είχαν ήδη παίξει όλοι, ξεχάστηκα..... Πάω να βάλω μερικούς να παίξουν.... Συγγνώμη!!!!

      Διαγραφή
  6. Στην απάντηση σου στην ερώτηση 6, τι θα έπρεπε να μας θυμίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέφανε,
      το τελευταίο διήγημα που ανέβασα αναφέρει ένα γέρο με μια αποκληστική που τον μισούσε θανάσιμα...... χαχαχαχα!!!!! Αυτό εννοώ!

      Διαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......