Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Για τα μάτια μιας.... Harley. α’

«Τι δεν καταλαβαίνεις;», ρώτησε ο Ηλίας τον φίλο του.
«Δεν καταλαβαίνω, γιατί πρέπει εγώ να το κάνω αυτό και όχι εσύ.....», απάντησε, στον ίδιο τόνο, ο Γεράσιμος.
«Έλα, ρε!!! Τι φίλος είσαι; Εσύ την ξέρεις. Της μιλάς. Κάνετε παρέα που και που. Εγώ, δεν την ξέρω, καθόλου. Μας είδε μαζί, αλλά.... Τι θα της πω; «Γεια! Είμαι ο φίλος, του φίλου σου;», τον κοίταξε ικετευτικά.
«Δεν την ξέρω τόσο καλά, για να της ζητήσω αυτό το πράγμα που μου λες! Θα με περάσει για τρελό! Κάθε λογικός άνθρωπος, έτσι θα το έβλεπε. Δεν είναι συνηθισμένο να λες σε κάποιον: «Μου δανείζεις, την μηχανή σου, γιατί αυτή η συγκεκριμένη, είναι το όνειρο της ζωής του φίλου μου και θέλει να κάνει μια βόλτα.», έστω και αν είναι μια Harley. Είναι, βέβαια, το όνειρο της ζωής πολλών σαν κι εσένα, αλλά λέμε τώρα.....», του είπε.
«Σε παρακαλώ......».
«Όχι! Ενηλικιώσου κάποτε.... Πάτησες τα σαράντα.... Αμάν πια, με αυτό τον παλιμπαιδισμό..... Γι’ αυτό, καμιά σοβαρή γυναίκα, δεν γυρνάει να σε κοιτάξει.... Δεν βαρέθηκες;», ο Γεράσιμος άρχισε σιγά σιγά να χάνει την ψυχραιμία του κι ήταν έτοιμος να πει κι άλλα, αλλά μπήκε η γυναίκα του μέσα στο σαλόνι και σταμάτησε. 
«Τι φωνάζετε εσείς οι δύο κι έχετε ξεσηκώσει όλη την πολυκατοικία; Μέχρι κάτω την είσοδο ακούγεστε!», είπε κοιτάζοντας μια τον έναν και μια τον άλλο. 
«Συγγνώμη, βρε αγάπη μου, αλλά δεν τρώγεται με τίποτα......», δεν πρόλαβε να τελειώσει την φράση του, όταν τον διέκοψε ο Ηλίας.
«Μην της πεις! Γιατί πρέπει να το ξέρει η Λία; Αυτές είναι κουβέντες, μεταξύ αντρών! Αν της πεις και αυτό, εγώ θα φύγω και δεν θα ξανά ’ρθω! Στο λέω!!!!», έκανε μερικά βήματα προς την εξώπορτα.
«Κάτσε τώρα να φάμε και φεύγεις μετά. Δεν θα της πω τίποτα.», γύρισε στην γυναίκα του.
«Δεν θέλεις να μάθεις, καλή μου, ε;», τη ρώτησε και της έκλεισε το μάτι.
«Όχι, όχι! Να, εγώ θα πάω στην κουζίνα να ετοιμάσω το φαγητό κι εσείς, συνεχίστε την συζήτηση σαν να μην είμαι, καν εδώ. Όταν θα είναι έτοιμα, θα σας φωνάξω. Καλά;», έκλεισε με την σειρά της το μάτι στον άντρα της, να του δείξει ότι κατάλαβε και χάθηκε στα ενδότερα του σπιτιού. 
Ο Ηλίας ήξερε ότι, ο Γεράσιμος, δεν θα το κράταγε το στόμα του κλειστό. Θα της τα ξέρναγε όλα. Αυτό έκανε πάντα. Η Ιουλία θα μάθαινε, ήθελε, δεν ήθελε. Πως τον κατάφερνε, ήταν απορίας άξιο. 
«Σε έχει στο βρακί της!!! Να που σε έχει!!!», του είπε με κακία.
Ο Γεράσιμος του έριξε μια δολοφονική ματιά.
«Δεν ξέρεις, τι λες!!!! Εγώ, αν θες να ξέρεις, είμαι ο άντρας του σπιτιού και εγώ, αποφασίζω, για όλα εδώ μέσα. Κακομοίρη μου, με ζηλεύεις. Δεν αντέχεις που έχω μια γυναίκα που με αγαπά και με φροντίζει, ενώ εσύ είσαι μπακούρι και περιμένεις  από την μάνα σου, να σου πλύνει τα ρούχα....  Της τα πηγαίνεις κάθε Δευτέρα, όπως πάντα;», κάγχασε.
«Δεν ζηλεύω! Εσύ ζηλεύεις, που είμαι ελεύθερο πουλί και πετάω όπου μου αρέσει, ότι ώρα μου αρέσει......».
«Ναι.... Κούκος..... Μόνος, χωρίς κανένα...... τις κρύες νύχτες του χειμώνα. Ακόμη και γριπωμένος, σε μένα και τη Λία φορτώνεσαι, κακομοίρη μου!!!! Δεν μπορείς, χωρίς εμάς. Τι να κάνω που σε αγαπώ και δεν αντέχει η συνείδησή μου, να σε αφήσω στους πέντε δρόμους.....».
«Δεν είμαι μόνος. Έχω όποια γυναίκα θέλω, στο τσεπάκι μου. Τι νομίζεις; Ότι είναι δύσκολο να παντρευτώ; Έτσι να κάνω, δέκα θα έχω.».
«Αφού, έτσι κάνεις και πέφτουν δέκα δέκα..... βγάλ’ τα πέρα, μόνος σου, με την Νικολέτα! Εκεί να σε δω.... Είναι σκληρό καρύδι, σε προειδοποιώ.....».
«Χα! Δεν έχω την ανάγκη σου!!! Μπορώ και μόνος μου!!!». 
«Παιδιά! Έτοιμο το τραπέζι. Άντε! Ελάτε να φάμε!!!!», ακούστηκε η φωνή της Ιουλίας, από μέσα. 
Σηκώθηκαν από τις πολυθρόνες που κάθονταν και κατευθύνθηκαν προς στην κουζίνα.
Ο Ηλίας και ο Γεράσιμος είχαν μεγαλώσει σαν αδέλφια. Τα σπίτια τους ήταν, το ένα, απέναντι, από το άλλο. Στο ίδιο σχολείο πήγαιναν, τις ίδιες παρέες είχαν. Στις ίδιες αλάνες έπαιζαν. Παρ’ όλα αυτά, ήταν τελείως διαφορετικοί, μεταξύ τους, σαν χαρακτήρες. Ίσως η διαφορετικότητα να ήταν που τους έκανε αχώριστους. Ο Ηλίας ήταν εξωστρεφής, μονίμως με χαμόγελο -έστω κι αν οι βαθμοί του δεν ήταν τόσο καλοί- και κοινωνικός. Σε αντίθεση, ο Γεράσιμος, ήταν πιο μαζεμένος. Οι βαθμοί του, ήταν οι καλύτεροι στην τάξη και δεν έκανε εύκολα φίλους. Ο Ηλίας ήταν, αυτός, που τον τράβαγε παντού. Με την μπάλα, με τα ποδήλατα και αργότερα στις καφετέριες με τα κορίτσια.  
Στον στρατό χωρίστηκαν. Ο Ηλίας πήγε στο Μεγάλο Πεύκο, στους καταδρομείς, ο Γεράσιμος στην Αυλώνα, στα τεθωρακισμένα. Όταν τελείωσαν με τις θητείες τους και γύρισαν πίσω, ο Ηλίας έπιασε δουλειά σε μια καφετέρια, ενώ ο Γεράσιμος μπήκε στον δημόσιο τομέα. Βρίσκονταν, όμως, καθημερινά. Ο Γεράσιμος πήγαινε τα βράδια στο μαγαζί που δούλευε ο Ηλίας κι εκεί, γνώρισε την γυναίκα του. 
Ο Ηλίας ήταν, που έκανε το «κονέ», για τον φίλο του. Έτσι η παρέα μεγάλωσε, κατά ένα άτομο. Τα χρόνια πέρασαν, αλλά ο Ηλίας, δεν άλλαξε καθόλου. Ζούσε, βέβαια, μόνος του, αλλά μια φορά την εβδομάδα, έστελνε την μπουγάδα στη μάνα του και δυο φορές, εκείνη, πήγαινε και συγύριζε το  σπίτι και του μαγείρευε. 
Η διένεξη για την Νικολέτα ξεκίνησε, όταν η συγκεκριμένη γυναίκα, άρχισε να πηγαίνει στο μαγαζί, -που στο μεταξύ ο Ηλίας είχε αγοράσει-, για καφέ. Όταν η Harley πάρκαρε μπροστά και κατέβηκε από πάνω της εκείνη, είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό. Η τύπισσα ήταν φοβερή, για τα δικά του δεδομένα. Δερμάτινο στενό παντελόνι, δερμάτινο μπουφάν, μπότες, κράνος και κάτω από το κράνος μακριά σγουρά, μαύρα, μαλλιά. Το χειρότερό του, δε, ήταν, που ο Γεράσιμος, έπιασε κουβέντα μαζί της. Η υπερηφάνειά του δεν τον άφηνε να δείξει ότι, ενδιαφέρεται για την γυναίκα. Έτσι, την πρώτη φορά, δεν είπε τίποτα. Όταν, όμως, εκείνη συνέχισε να έρχεται, εκείνος βρισκόταν σε αναμμένα κάρβουνα. Πως να μιλήσει στον Γεράσιμο, χωρίς να καρφωθεί; Βέβαια, ο φίλος τους ήξερε, τι τρέλα είχε, με αυτού του είδους τις μηχανές, αλλά δεν ήθελε να διακινδυνεύσει και να καταλάβει ότι, το ενδιαφέρον του ήταν μόνο, για την αναβάτρια της μηχανής. 

22 σχόλια:

  1. Καλημέρα κοριτσάκι μου.

    Αλλη μια ξενάγηση στον κόσμο που πλάθεις με την δύναμη του λόγου σου.. . έντονη.. παραστατική..
    Στο έχω πει πολλές φορές είμαι θαυμάστρια σου ..υποκλεινόμενη στα γραπτά σου που θα πρέπει να σκεφτείς σοβαρά τι θα κάνεις....

    Σταυρούλα μου καλή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!
    ΕΓΩ ΔΙΑΒΑΖΩ.... ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΛΕΥ; ΕΧΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗ;
    Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΑΒΟΛΤΑ, ΟΙ ΧΑΡΛΕΑΔΕΣ; ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ! ΕΤΣΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΦΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιαγιά Αντιγόνη,
    δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω! Εσύ και ο Χριστόφορος είστε από τα άτομα που θαυμάζω πολύ, για τον τρόπο που χρησιμοποιείτε το λόγο και την γλώσσα και αυτά που μου λέτε έχουν πολύ μεγάλη σημασία για μένα! Δεν ξέρω πως να το κάνω αυτό που μου προτείνετε. Δεν ξέρω κανέναν που θα μπορούσε να ενδιαφερθεί. Δεν πρέπει να έχεις άκρες και γνωστούς για τέτοιες δουλειές;;; Δεν ξέρω....
    Σε ευχαριστώ ακόμη μια φορά!!!! Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη μου,
    όχι δεν έχω Harley. Ένα παπί έχω και αυτό ούτε να το καβαλήσω δεν ξέρω..... Μην γελάς σε παρακαλώ.... Για μένα αυτές οι μηχανές είναι όνειρο ζωής..... Τις προάλλες είδα πάνω σε μία, ένα ζευγάρι απίστευτο. Αυτός φόραγε μπαντάνα, μπότες, δερμάτινα. Αυτή ήταν στο ίδιο στυλ ντυμένη και ήταν και οι δύο με κάτασπρα μαλλιά. Σίγουρα πάνω από εξήντα, δεν το συζητώ....
    Την ταινία την έχω δει και θυμάμαι ότι είχαν πονέσει οι κοιλιακοί μου από τα γέλια. Νομίζω ότιέχουν γίνει λίγο γραφικοί, πια.... Αν και αυτή όλη η φιλοσοφία τους ακόμη με γοητεύει.... Ξέρεις ήμουν κι εγώ (νομίζω ακόμη είμαι), χύμα στο κύμα....
    Τώρα τι θα κάνει ο Ηλίας; Καλό ερώτημα.....χαχαχαχα!!!!
    Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου από την Δράμα!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστόφορε,
    αυτό που μου αρέσει σε σένα είναι ότι έχεις χιούμορ!!!!! Και που με περιμένουν να πάω;;;; Εδώ είναι το σπίτι μου. Ξέρεις αυτό το λέει η μαμά μου. Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να πάω βόλτα της έλεγα «Μαμά φεύγω!». Κι εκείνη απαντούσε «Και που σε περιμένουν να πας;;;; Εδώ είναι το σπίτι σου.» χαχαχαχα!!!
    Την καλησπέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να δω την αυτοπεποίθηση του ανδρός να γίνεται σκόνη για μια Harley!!! Από τότε που άρχισα να σε επισκέτομαι, συνεχώς βλέπω και καλύτερα τα γραπτά σου.Ζωγραφίζεις με την γραφή σου.
    Κάτι άσχετο. Εκείνος (ο καλός φίλος μας) που σε έστησε να τον περιμένεις στο σπίτι σου, (η μανούλα το' λεγε πολύ ωραία!!!) που χάθηκε;
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάθε κείμενό σου και καλύτερο!!!! Καλό Σαββατοκύριακο γειτόνισσα! Φιλιαααααααααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. marimar,
    σε ευχαριστώ πολύ! Να ξέρεις ότι με τη δική σας βοήθεια και παρουσία γίνεται αυτό, με το ότι είστε εδώ και με στηρίζεται!!!!
    Νομίζω ότι τα Σαββατοκύριακα συγκεντρώνεται η οικογένεια και δεν βρίσκει χρόνο για το μπλόγκινγκ. Σσσσ τα εγγόνια είναι τριγύρω....χαχαχαχαχα!!!!
    Αχ αυτή η μαμά..... μου λείπει λίγο... αλλά μην της το πεις, γιατί θα μου το κοπανάει μετά......
    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου, από την Δράμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Leviathan,
    σε ευχαριστώ πολύ που με στηρίζεις σε αυτή μου την προσπάθεια! Το εκτιμώ πολύ!!!!
    Την καλησπέρα μου!!!! Φιλιά πολλά πολλά γείτονα! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κορίτσι μου γράφεις μια "αντρική ιστορία" μέχρις στιγμής, με απόλυτη φυσικότητα. Οι "αντρο-διάλογοι" είναι αυθεντικοί. Πίστεψέ με τούτο είναι εξαιρετικά δύσκολο. Τίποτα δεν μοιάζει ψεύτικο ή φτιαχτό. Δεν ξέρω πως το κατάφερες αλλά μπράβο σου. Εγώ δεν με τίποτα δεν θα μπορούσα να κάνω το αντίστοιχο. Κάθε φορά με ξαφνιάζεις ευχάριστα και αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα πρώτα γιατί βλέπω "δια γυμνού οφθαλμού" την ανοδική πορεία ενός νέου ανθρώπου εδώ μπροστά στα μάτια μου. Θα πας ψηλά είμαι σίγουρος.
    Καλό διήμερο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα...πολύ καλό..συμφωνώ με την γιαγιάκα που ξέρει καλύτερα...να την ακούσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστόφορε,
    θα σου πω ένα μυστικό. Ανέκαθεν οι παρέες μου είχαν περισσότερους άντρες παρά γυναίκες. Ακόμη και σήμερα τα βρίσκω καλύτερα με αυτούς παρά με τις γυναίκες τους. Μπορώ να μιλήσω για μαλλιά, παπούτσια, ρούχα, παιδιά, σκυλιά, γατιά, αλλά ως ένα σημείο. Εσείς οι άντρες βλέπετε τα πράγματα από μια οπτική γωνία που πολύ θα ήθελα να είχα. Δεν αναλύετε τα πάντα, παίρνετε τα πράγματα όπως είναι και κινείστε πιο πολύ στη σφαίρα της λογικής και λιγότερο των συναισθημάτων.
    Ίσως αυτό να βγαίνει στο κειμένο, δεν ξέρω....
    Δεν ξέρω αν πάω ψηλά ή όχι, εγώ ξέρω ότι έχω εσάς και αυτό είναι σημαντικότερο όλων. Είναι πολύ μεγάλη τιμή, που εσύ που γράφεις τόσο όμορφα και χρησιμοποιείς τον λόγο και τις λέξεις με τόση φυσικότητα, να λες σε μένα ότι κι εγώ, έστω κι έτσι, μπορώ να μουντζουρώσω μια σελίδα.
    Σε ευχαριστώ πολύ!!! Υποκλίνομαι!!!!
    Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. homemade,
    σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσουν κι εσένα οι αναρτήσεις μου!!! Είναι τιμή μου!!!
    Καλησπέρα και καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά και μενα μ'εντυπωσίασαν οι διάλογοι!
    Περιμένω μ'αγωνία τη συνέχεια!
    Τώρα που το σκέφτομαι περισσότερο άντρες αναλύεις παρά γυναίκες.
    Να σου πω και'γω ένα μυστικό με άντρες έχω πολύ καλύτερες σχέσεις παρά με γυναίκες.Με τους άντρες νιώθω πιο άνετα τις γυναίκες τις βαριέμαι στις συζητήσεις!
    Δεν είναι τυχαίο που έχω 2γιους!
    Αλλά είναι κουραστικό να υπηρετείς 3!

    Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλό ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Zoyzoy,
    θα συμφωνίσω μαζί σου... Το χειρότερό μου, δε είναι όταν κάποιες γυναίκες το μόνο που τους απασχολεί είναι το κομμωτήριο και τα ρούχα.....
    Ευτυχώς όμως δεν είναι όλες!!!!
    Όχι γλυκιά μου, μάλλον δεν είναι τυχαίο που έχεις δύο γιους, να σου ζήσουν κι όλας, αλλά πιστεύω ότι και κορίτσια να είχες, το ίδιο θα ήταν, γιατί τα παιδιά μαθαίνουν από το σπίτι!
    Είναι σίγουρα κουραστικό λίγο να υπηρετείς τρεις, αλλά η μάνα Ελληνίδα, δεν μασάει με τίποτα!!!!!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου, από την Δράμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.
    ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΓΡΑΦΗ ΣΟΥ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περιμένω με αγωνία την συνέχεια...Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Skroutzako,
    γλυκιέ μου, δεν πειράζει!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!!
    Πολλά φιλιά από την Δράμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eva Z.,
    λέω να ξεκινήσω το δεύτερό της κομμάτι σήμερα....
    Καλή εβδομάδα και σε σένα!!! Την καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Leviathan,
    να είσαι καλά γείτονα!!! Την καλημέρα μου και καλά να περνάς!!!! Φιλιά από την Δράμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......