Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Επιτέλους λίγο χρώμα!!!!!!




10 σχόλια:

  1. Πόσο αλλά ζει η διάθεση μας κοιτώντας τα χρώματα της φύσης!
    Να είσαι καλά Σταυρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι λίγο μάνα μου, σαν πίνακα νηπίου με δαχτυλομπογιές γίνατε!
    Με το καλό να μας έρθει η άνοιξη και το καλοκαίρι, αμήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιαγιά Αντιγόνη,
    χρώμα, πολύ χρώμα θέλω από τότε που γνώρισα πολύ καλά τι θα πει μαύρο........
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμερικλάνος,
    και μη χειρότερα..... όλα άργησαν φέτος.....
    και θα σκάσω, γιατί εγώ τα τελευταία χρόνια έμαθα, τέτοια εποχή, να τα βλέπω όλα πολύχρωμα.....
    Φιλιά πολλά πολλά, γλυκιέ μου, από Ελλάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα είναι!
    Αντε να ζωντανέψει λίγο το μάτι μας από χρώματα και ήλιο!
    Τα θαλασσινά μου καλό ΣΒΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πές μας τώρα οτι είναι απο τον κήπο σου,να σκάσουμε και απο την ζήλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Zoyzoy,
    είδες χρώματα;;;; Πρέπει να βγάλω φωτογραφίες τα χωράφια που έχουν σιτάρι και είναι καταπράσινα, σαν χαλιά απλωμένα!!!
    Την καλημέρα μου!!!! Φιλιά πολλά πολλά από τη Δράμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. xristin,
    συγγνώμη που θα σε πικράνω.... αλλά όντως δικά μας είναι..... και έχουμε κι άλλα εκτός από αυτά....
    Την καλημέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eva,
    ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτά και δίνουν λίγο χρώμα στη ζωή μας!!!
    Την καλημέρα μου και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......