Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Ήρθε αλλά εγώ δεν είμαι εκεί......


Δεν έχω εικόνες. Δεν βλέπω χρώματα εκτός από το μαύρο και το γκρι. Χωρίς εικόνες και χρώματα πως να έχω ερέθισμα να γράψω; Από τι να εμπνευστώ; Στέρεψα από ιδέες και συναισθήματα.
Είναι η πρώτη μέρα της άνοιξης. Όλη η πλάση ζωντανεύει και εγώ δεν είμαι εκεί να την καλωσορίσω. Κλείνω τα μάτια μου και φαντάζομαι πως βρίσκομαι πάνω στη γέφυρα που από κάτω περνά το ποτάμι με τα κρυστάλλινα νερά. Σηκώνω το βλέμμα μου και κοιτώ απέναντι στο βουνό. Το χιόνι λιώνει σιγά σιγά και στα δέντρα τα πρώτα φυλλαράκια αρχίζουν να βγαίνουν ξανά, για να γίνουν αργότερα ένα μεγάλο πράσινο χαλί στρωμένο στις πλαγιές του.
Στρέφω το βλέμμα μου στον κάμπο και βλέπω τα πρώτα βλασταράκια να ξεπηδούν μέσα από το αφράτο χώμα. Τα αγριολούλουδα στις άκρες του δρόμου και του ποταμού, έχουν μπουμπούκια έτοιμα να ανθίσουν για να γεμίσουν χρώματα και μυρωδιές παντού. Ακούω τα τιτιβίσματα των νεοσσών που βρίσκονται κρυμμένα στις φωλιές τους στα ψηλά δέντρα και νιώθω το τραγούδι τους να με αναζωογονεί και να με γεμίζει χαρά.
Σηκώνω ξανά το βλέμμα μου ψηλά και βλέπω τα άσπρα σύννεφα να ταξιδεύουν στον γαλάζιο ουρανό. Ένα γεράκι πετάει κοντά τους και εγώ νιώθω μικρή και ασήμαντη σε όλη αυτή την αλλαγή που γίνεται. Και ξαφνικά μια κόρνα με ξυπνά και με επαναφέρει στην σκληρή πραγματικότητα της πόλης. Πόσο μου λείπει η φύση.......
Δεν τη βαριέμαι ποτέ. Είναι όμορφη. Έχει εναλλαγές. Δεν είναι ποτέ σταθερή. Μπορεί να είναι και απρόβλεπτη, αλλά είναι γοητευτική. Καθηλωτική.... και εγώ τη λατρεύω και θέλω να μείνω για πάντα δέσμια στα πέπλα της γοητείας της......
Καλό μήνα !!!!!!!

12 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Σταυρούλα..

    ελπίζω να την βρείς ξανά γρήγορα την αγαπημένη Φύση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Σταυρούλα....
    Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευρύνοε,
    θα πάω δεν υπάρχει περίπτωση...... αλλά πρέπει να τελειώσω τις υποχρεώσεις μου εδώ πρώτα!!
    Καλό μήνα!!!!

    Έλενα,
    να είσαι καλά!!!! Την καλημέρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μόνο που τηνέχει τόσο έντονα στο μυαλό σου με τόσο ωραίες παριγραφές είναι σαν να είσαι εκεί!

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tyler,
    την καλημέρα μου και από μένα!!!!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν θα αναλωθω στα τετριμενα"υπεροχη αναρτηση",κλπ...
    Απλα μια προτροπη..να χαρεις την ανοιξη..σαν μικρο παιδι...
    Ειναι αληθεια πως μας επηρεαζει τοσο ευχαριστα..και ας μην εχουμε τον "μουντο" χειμωνα αλλων χωρων..
    Χαμογέλα λοιπον..και απολαυσε καθε στιγμη..και καθε εικονα,που μας προσφερει απλωχερα η φυση..
    Την καλησπερα μου..

    ΥΓ.Δεν ξερω εαν πραγματι ειναι ο αδερφος σου,αλλα η αληθεια ειναι οτι ξεραθηκα στα γελια...Απιθανοςςςςςςςς χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μην στεναχωριέσαι η Ανοιξη ημερολογιακά μπαίνει στις 21Μαρτίου θα προλάβεις να δείς τον οργασμό της φύσης.
    Ας επιτύχει ο στόχος σου και κάθε μέρα θα'ναι Ανοιξη για σένα μην το ξεχνάς!!

    καλό σου βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. zoyzoy,
    σε ευχαριστώ γλυκιά μου!!!! Να είσαι καλά και καλό μήνα και σε σένα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σου πάνε όλα καλά
    και η άνοιξη,θα σε καρτερά !
    Καλημέρα Σταυρούλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι στεναχωρεμένη η Σταυρούλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σκόρπιες Σκέψεις,
    από ότι βλέπω σήμερα η άνοιξη θα αργήσει να έρθει πολύ!
    Καλό μήνα!!!!!

    Milch,
    προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη..... για όλα, ακόμη και για την άνοιξη!!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Skroutzako,
    καλή σου μέρα, γλυκιέ μου, να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......