Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Η ΟΜΙΧΛΗ

Πολλοί άνθρωποι όταν ο ουρανός είναι γεμάτος σύννεφα και βρέχει μελαγχωλούν. Εμένα πάλι μου αρέσει πάρα πολύ αυτός ο καιρός. Δεν έχω κάτσει να σκεφτώ τον λόγο. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι νιώθω ευτυχισμένη κατά κάποιο τρόπο.
Σήμερα είναι μια τέτοια μέρα. Αυτό όμως που με ενθουσιάζει ακόμα περισσότερο είναι ότι αυτή τη στιγμή έχει πάρα πολύ ομίχλη. Έτυχε, σε ταξίδια που έκανα, να συναντήσω ομίχλη στο δρόμο μου, αλλά ποτέ σαν τη σημερινή. Η ορατότητα είναι πολύ περιορισμένη. Αυτό είναι κακό για αυτούς που κινούνται στο δρόμο με το αυτοκίνητο, χρειάζεται πολύ προσοχή, αλλά για μένα που βρίσκομαι στην ασφάλεια του σπιτιού μου δεν με τρομάζει, που λέει ο λόγος δηλαδή.
Δεν ξέρω αν έχεται δει ή διαβάσει το έργο του Stephen King ,"The Mist", αλλά όταν το έγραφε, μάλλον κάτι σαν αυτό που βλέπω εγώ τώρα θα είχε στο μυαλό του.

1 σχόλιο:

  1. Μου θύμησες κάτι Χριστούγεννα που είχα περάσει στη Μακρυνίτσα. Η ομίχλη πυκνή, από το παράθυρο του ξενοδοχείου ξεχώριζαν λίγα ξερά κλαδιά των δέντρων, που υψώνονταν στον ουρανό σαν τραγικά χέρια από ικέτες, και τα πέτρινα σπίτια του χωριού, έμοιαζαν σαν στοιχειωμένα, απόκοσμα.
    Λίγο τρομαχτική αλλά πανέμορφη εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τσιγάρο Κρέας ....

Να διευκρινίσω αρχικά ότι δεν θέλω να επιτεθώ σε κανέναν. Μια σκέψη θέλω να καταθέσω, επειδή τυγχάνει να είμαι και καπνίστρια και ......